onsdag den 7. april 2010

United Colours

Med en catch-phrase som "United Colors of Benetton" (jeg angloficerede det lige i overskriften for ikke at få mentale klask af min hjerne resten af dagen), så behøver jeg jo slet ikke at finde på en overskrift selv. Mange tak, Benetton!
Jeg elsker Benetton - især deres reklamebilleder. Über smukke og über farverige - lige noget for mig. Og så er deres ting som regel i en ret lækker kvalitet.
Jeg har for ikke så længe siden købt den lækreste sorte (!) skjorte-body i rigtig fin bomuld - ellers er jeg faktisk mest vild med deres strikting.
Which brings us to today's topic: en virkelig underlig form for top som moderen min har købt til mig. Jeg er ikke helt sikker på hvordan den came into being - der må være en designer der engang har tænkt: "Tube-strik og chifon - sure! Dét ka' vi li'!". Resultatet er nu blevet ret godt synes jeg selv - der er et eller andet quirky over den som jeg rigtig godt kan lide - og så får man en ret anderledes silhouet med den på. Og jeg kan godt lide sjove silhouetter.
Fordi den er ret dyb i udskæringen er det ret smart at have noget på indenunder - hvis man da ikke er til "flash-dit-undertøj"-stilen. I am not. Jeg plejer at have en lilla eller grøn top på under, men de er AWOL lige pt. Jeg synes dog også at det fungerer ret godt med den sorte top her, selvom den afdæmper farverne i overdelen en smule.
Jeg kan rigtig godt lide det abstrakte mønster på overdelen - forskellige swirls i forskellige farver, der minder lidt om eksotiske blomster. Og så kan jeg godt lide at alt kaoet er holdt sammen af prikkerne. De er forresten lilla, prikkerne - det er vist ikke så tydeligt på billederne (- men jeg er til gengæld ikke monster mavesur, selvom det er tydeligt på billederne. Jeg lover at smile mere næste gang - jeg er vist ude af træning med ego-shots - til gengæld har jeg, som I kan se, fundet et sted i lejligheden hvor selvudløseren kan fange både min overkrop og mit hoved når jeg tager billeder af bluser el. lign. Yay...). Og så er det en rigtig forårs-top, er det ikke? Nu må solen godt snart kigge ordentligt frem og begynde at varme jorden og min krop op!

- dotting for spring,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.