mandag den 31. maj 2010

Who, Me?

Uuuuh!
Jeg har fået en blogger-award! Min aller-aller-første, og jeg er bare så glad! Jeg har fået den af Di Tikte, "for colourful and happy blogging". Mange, mange, mange, mange, mange, mange, mange, mange, mange tak! Den får en perma-plads i kolonnen til højre med det vuns!
Det er så meningen, at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv, som jeg ikke har fortalt herinde før... *Ehrm* Alright... Det bliver nok rimelig meget random, for sådan er jeg nu engang...

1 - Jeg kan græde og gøre mig skeløjet på kommando (har dog ikke prøvet at gøre det samtidig...)
2 - Min "mode-historie" går sådan her:
          Baby = ræ'di' meget grim (som i VIRKELIG meget! Dem, der siger, at der ikke findes grimme babier har ikke set et billede af mig fra dengang...)
          3-6 år = super nuttet med laaaangt, honningfarvet (og creppet - det var vel i 80'erne!) hår og store, runde briller
          7-15 år = überkikset, knoklet unge med meget grimt tøj og absolut ingen interesse indenfor området. Kodeord = campinghabit, joggingsæt (matchende, of course), pagehår, for store kondisko, min fars sweatshirts, blå mærker.
         16-17 = over-the-top-femininitet. Ikke helt tilpas i ny, kvindelig krop --> overkompensation. Hår bliver gradvist større og større, assymetrisk og orange/rødt.
          18-20 = suits og KÆMPE sort, krøllet hår.
          21-24 = kort hår (fra 5 mm til lige over skuldrene), farver! And ever so lovely, if I do have to say so myself...
3 - Jeg er sært tiltrukket af makabre vandrehistorier, gyserfilm, etc.
4 - Jeg er for nylig begyndt at kunne lide oliven i begrænsede mængder. Hvor voksen er man lige, når man spiser oliven?
5 - Og nu, hvor vi er i madens verden, så består min absolutte yndlingssandwich af godt, italiensk brød, mozzarella, parma- eller seranoskinke, artiskokhjerter, nøddepesto og soltørrede tomater. *Drools*
6 - Jeg mødte konen da vi begge var 16, på allerførste dag i 1.g. I 3.g blev vi kærester, og om ikke så længe har vi 2-års bryllupsdag
7 - Jeg hader ærmer! Hvis I har undret Jer over manglen på tøj med lange ærmer her på bloggen, så er det fordi jeg får noller af at have dem på. Jeg lever med det en gang i mellem, men jeg bryder mig virkelig ikke om det.

Jeg giver awarden videre til 7 andre bloggere - jeg skriver til Jer, når jeg har fundet ud af, hvem der præcist får den. Jeg ville bare lige ud med min glæde over at få den her award, det kunne ikke lige vente :)

- gaw'djus,
Mille.

2 kommentarer:

  1. Heii smukke...

    Kan se du allerede har fået den, men du har lige fået "BEAUTIFUL BLOGGER AWARD" af mig også. http://onslowcrescent.blogspot.com

    XOXO
    onslowcrescent

    SvarSlet
  2. Så glad jeg blir av å lese dette :D. Dejligt!

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.