tirsdag den 1. juni 2010

Yay for Me - Again

Lige da jeg havde skrevet indlægget ang. Beautiful Blogger Award'en færdig i går, fik jeg en besked fra OnslowCrescent, der også gerne ville give mig sådan en. Hvor er det altså bare fint!
Jeg blev omtrent og cirka ligeså glad for award nummer to, som jeg gjorde for award nummer et, og den kommer fint op ved siden af den anden. Jeg laver noget omrokerings-tamtam herinde snart, så bloggen bliver lidt mere overskuelig at have med at gøre!
I dag er jeg på vej sydpå til samtale på fremtidig-job, hvor jeg skal aflevere min kontrakt. Derfor kommer der her hurtigt og uden så meget gak og gøjl 7 nye ting om mig:

1 - Da jeg var yngre spillede jeg badminton og vandt en del præmier og titler - og så har jeg stået rigtig meget på rulleskøjter; også på ramper.
2 - Om sommeren elsker jeg at sidde ude på vores store altan i en af vores bananflets-vippestole og læse gammel spændings-lit (a la Agatha Christie) og spise mozzarella og drikke kakaomælk eller cider.
3 - Jeg er altid snottet og jeg har næsten altid ondt i halsen, når jeg vågner om morgenen. Men jeg er næsten alrig forkølet per say.
4 - Jeg er lidt af en savant når det kommer til at huske sangtekster.
5 - Jeg er hunderæd for en dag af aflevere mit speciale. Det er ret skræmmende, det der ed at skulle bedømmes på noget, jeg har siddet og nørdet med i et halvt år.
6 - Jeg elsker mange tv-serier, og køber en del af dem. Vi har bl.a. The L Word, Supernatural, Desperate Housewives, X Files, Sabrina - the Teenage Witch, The Simpsons - og så samler jeg også på Disney-klassikerne med guldnummer. Jeg mangler kun et par stykker efterhånden.
7 - I dag får vi leveret noget-meget-stort-og-meget-farverigt, og jeg er meget spændt! Jeg er desværre ikke hjemme når det kommer, og det synes jeg er rigtig øv. Desto mere grund til at komme hjem i en ruf. Jeg skal nok smide billeder på, når der rent faktisk er noget at tage billeder af. Lige nu er jeg lidt nervøs for, om meget-stort-og-meget-farverigt kan komme ind gennem elevatoren og igennem hoveddøren. Ellers har vi lidt et problem...

Nu vil jeg hoppe i mit meget voksne og seriøse outfit!

- komplet med ærmer og alting,
Mille.


2 kommentarer:

  1. Thank ye' kindly :) (- sagt med dyb sydstats-twang, of course :D)

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.