torsdag den 1. april 2010

Oldschool Cool

Jeg har vundet en give-away! I går da jeg kom hjem lå min præmie i postkassen, og jeg havde sådan glædet mig til at åbne den og se den i virkeligheden.
Det hér er min anden vndne give-away (og nummer milliard hvor jeg har deltaget), og jeg synes at det er fantastisk sådan at udlodde præmier til blogverdenen "bare fordi". Det viser bare, at bloggere er for seje. Jeg går og tænker på at lave min egen give-away, men jeg er lidt i tvivl om, hvad konkurrence-delen af den skal være... Idéer modtages - som altid - gerne i kommentatorboksen.
Men altså - til sagen. Jeg vandt min give-away på Rikkes fine, fine blog snublefod.blogspot.com, hvor jeg er inde et par gange om dagen for at snuse rundt i hendes gør-det-selv-projekter. Jeg er meget misundelig på hendes fingerfærdighed (speaking of which - så kommer sidste afsnit af Secret Project en af de næste par dage - jeg er nemlig færdig!).
Som I kan se, så har jeg vundet et fint, fint gammelt påklædningsdukkeark. Jeg vil sætte det i en ramme og hænge det op i enten vores hobbyrum eller i vores spisestue. Jeg er sikker på at alle farverne - de lyserøde, de grønne og de blå - vil passe ind alle steder!
De er så flotte, de kjoler og buksedragter der er med til - går total i nostalgi-mode og får lyst til at læse impressionistiske romaner, og gå tur ved søerne i København, og være ganske fantastisk 1900-agtig... Med blondehansker og stor hat, og bolcher i et papirkræmmerhus. Tror, at det er den danske udgave af min Hollywoodfantasi der stikker hovedet frem.

- med mange tak og store planer,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.