lørdag den 10. juli 2010

Award for Me!

Jeg har fået en blog-award af Anette - og jeg synes at den er ret fin! Det er en Cherry on Top Award:
Er den ikke fin? Og så med muffin/cupcakes på! Det er jo næsten meant to be! Hvor mange google-søgninger tror I at jeg får på muffin-award? Mange, mange tak til Anette for den fine award og for de fine ord der fulgte med den.
Der er et par regler for awarden:
1 - Man skal takke den, man har fået awarden af - tjeck!
2 - Man skal poste awarden på sin blog - tjeck!
3 - Man skal skrive tre ting man elsker ved sig selv... Hmmm... Den var straks værre...
          3.1 - Jeg elsker at jeg er nem at gøre glad og at jeg finder skønhed i små ting
          3.2 - Jeg elsker at jeg rent faktisk ved hvad jeg taler om, når jeg taler om mine kompetencer (det har taget meget lang tid at indse)
          3.3 - Jeg elsker at jeg har overskud og kreativitet til at finde på mad og sy/tegneprojekter og til at være en tilstedeværende veninde, kone, søster og datter.
4 - Man skal poste et billede af noget man elsker. Christ... Et billede udelukker alting og fanger intet når det kommer til ting man elsker. Der er så meget bagved, som ikke kan komme med på billedet... I får det her billede, men I får ikke historierne bag. Dem tror jeg slet ikke at jeg kan få ned på skrift...
5 - Man skal give bloggen videre. Jeg vil, som altid, tænke over videregivelsen og sige til når jeg bestemmer mig.
Nu vil jeg smide den her award ned til de andre - igen mange, mange tak! Jeg bliver så inderligt glad af awards!

- smiling,
Mille.

P.S.: Jeg er blevet tagget af OnslowCrescent i en sommerblogleg, der minder frygteligt meget om den, jeg lige er blevet tagget i af Anja, og som jeg svarede på her. Derfor tillader jeg mig at sige mange, mange, mange tak for tagningen, men også at henvise til det gamle indlæg for svar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.