torsdag den 8. april 2010

En God Gerning - Hjælp en Blogger

Jeg har fundet en blog, som jeg bliver nødt til at give lidt props til - den hedder StineStregen, og i kan se den her. Jeg er fuldstændig blæst væk, head over heels med de fine tegninger på den - og så er teksten ret så finurlig og dejlig. Jeg er blog-forelsket.
Der er dog en mere alvorlig side til det her "en-anden-blog-end-min-egen-er-for-leksi"-indlæg.
Stine fra StineStregen bliver hjemløs fra 1. maj - kender du nogen, der udlejer en lejlighed i Århus C? Så kontakt Stine. Læs mere her: http://www.stinestregen.dk/2010/04/sger.html
Jeg håber at der er nogle af Jer fantastiske bloggere der kan hjælpe Stine med at finde et nyt sted at bo!

- strenght in numbers,
Mille.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.