fredag den 23. april 2010

Mille Hearts Pam Grier

Suk...
Jeg har en thing for Pam Grier. Hun er one hot piece of ... muffin. Jeg er vild med hende i alt fra Foxy Brown og Coffy til Jackie Brown og The L Word. That lady can do no wrong.
I går har jeg været til blaxploitation-night i filmklubben på uni, hvor de blandt andet viste Foxy Brown. Mille is very pleased. I den forbindelse har jeg lige noget jeg vil vise jer:

Suk... Igen...
Jeg elsker farverne (og Pam Grier) og dansen (og Pam Grier) og musikken (og Pam Grier). Og så er filmen helt sikkert en screening eller to værd. Det er 70'er-fest i all its glory. Og så er der en ganske fair share af Australian cleavage i den. Og prøv lige at hør, hvad jeg lavede mærke til da jeg så den i dag! The lady villain, Lady Catherine, har en über-bloggerkendt kæmpe uglehalskæde på i nogle af sine første scener i filmen - og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde et billede af det - Google og IMDb, you have failed me! Hvis nogen af Jer falder over det må I meget gerne smide et link herind, så plasker jeg det ind i indlægget.
Anywho - back to the colours. Der er noget helt fantastisk over 70'er-farver. Jeg kan rigtig godt lide blandingen af rød, orange og gul, og jeg elsker the over-the-top-style. Jeg synes at det kommer ret fint frem i introen til filmen. Og så kan jeg rigtig godt lide det psykadeliske picture-in-picture og den måde bevægelserne og farverne laver "ekko". Jeg er vist bare all over rigtig begejstret for både film, intro - og Pam Grier.

- watch and enjoy,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.