fredag den 9. april 2010

Sneaker-Wedge

Igen-igen kommer der her en blog-first. Altid set før, ganske nyt - og så går det faktisk lidt imod bloggens princip om farve, farve, FARVE! But I don't care! For jeg har fundet de allermest fantastiske sko I ever did see! "Desværre" kom de kun i enten grå eller sort, and then what's a girl to do? Jeg valgte dem (selvfølgelig) i grå, efter princippet "grå er da lidt mere en farve end sort, er det ikke?"
Men altså - I give to you: the sneaker-wedge! Er de ikke bare fine? Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at falde i "støvlet-med-åben-tå"-fælden, men så stod de her sko og råbte: "Mille!!" efter mig så højt at jeg ikke kunne ignorere det. Og jeg er meget forelsket i dem!
Jeg elsker, at overdelen ligner en slags krydsning mellem en sneaker-sko og et par rulleskøjter. Det er eddersparkeme mange år siden jeg sidst har haft et par sko med velkrolukning! Og for en gammel rulleskøjter som mig er det bare ren nostalgi. Jeg vil ud på baner og bakker og ramper igen!
- og så elsker jeg at der er en lille plateausål på, så forenden af skoene er omkring 3 cm over jorden - det giver en del ekstra højde, for selve skoen er faktisk ikke så høj igen (altså, den er ikke så "stejl" fra hæl til tå). Men de her sko på når jeg en ret godt stykke op i 180'erne - love it!
Jeg vil style dem med enten stramme jeans og en farverig tanktop - og så med pangfarvede strømpebukser under - eller med denimshorts og en stram hoodie. Så må det snart godt blive sommer.

- shoeshopping: because we're worth it!,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.