onsdag den 14. april 2010

Purple Haze

Jeg er kommet hjem, og jeg er kommet mig over min star-struck-hed igen. Hold da op, hvor var det bare den bedste aften længe, aftenen i går. God mad, hyggelige mennesker, og Percival Everett som først genbo og derefter som bordherre. Percival Everett!! Okay, måske er jeg ikke kommet mig helt endnu... Men det var altså også cool beyond cool! I was talking and joking with Percy!!
I den forbindelse tror jeg forresten nok, at jeg er kommet til at skylde ham en rabarbertærte, når jeg kommer til The States - længere historie, kodeord: oplistning af forskellige kagetyper, hindbærtærte, smag af rabarber.
Anywho, hvis jeg nu skulle droppe forbi med en rabarbertærte engang, så er det vel heller ikke det værste der kan ske, vel?
Men altså - hvis jeg nu skal bruge det her indlæg på andet end at namedroppe - så er det pludselig blevet rigtigt forår! Ikke bare de der dage hvor det stadig er flejnekoldt, men hvor alle folk prøver at overbevise hinanden om, at det altså er blevet forår, mens det i virkeligheden bare er blevet ikke-vinter. Nu er det blevet forår-forår. Og forår-forår betyder forårsjakker.
Jeg har en fin, fin mørk lilla KAOS-læderjakke, som jeg har fundet på tilbud til 600 kroner for nogle år tilbage. Og jeg elsker den! Jeg har tabt mig lidt siden jeg købte den, så den sidder ikke helt så tæt som jeg egentligt gerne ville have at den skulle gøre, men jeg synes stadig at den er rockin'.
Jeg elsker at den er så kort i livet som den nu er. Så er det rigtig forår! Der er lidt mere kant over det når den er taljelang istedet for hoftelang, synes jeg. Jeg er i hvert fald blevet rigtig glad for det, selvom jeg i starten havde lidt problemer med, hvad jeg skulle sætte den sammen med.Og så synes jeg at farven er noget så skøn! Den er nærmest aubergine-lilla - rigtig dyb og faktisk lidt grumset, og det synes jeg er ret cool til mange af mine mere klare farver.
Jeg er stor fan af læder-forårsjakker - de er helt rigtige til humørsygt forårsvejr. Vandtætte, vindtætte, luner når det bliver køligt og skygger når solen titter frem. Så kan foråret ellers bare komme an! (Og jeg har lige set nu, at min eneste overkrops-overtøjs-kategori hedder "Frakke", så det må altså blive sådan det bliver fra nu af. Alle beklædningsgenstande til overkroppen hedder enten trøje eller frakke. Så er I advaret, hvis I skulle gå på kategori-opdagelse og opdage, at der ikke er noget af alt det her der giver mening. Ssshhh - det er vores hemmelighed!)

- Percival Everett!!!!,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.