mandag den 19. april 2010

Foxyness

Efter jeg for små to uger siden skrev om StineStregens fine tegninger (og hendes råb om bolighjælp) kom jeg til at tænke på, at jeg faktisk allerede følger en blog hvor der fra tid til anden bliver postet rigtig flotte tegninger. Jeg har stor respekt og "klap-klap-klap-hvor-er-I-dygtige"-props for/til de bloggere der spicer deres blogs op med deres egne tegninger - konen har sådan en tegne-pads-tingest som skulle være super fancy at bruge til det, men jeg tvivler stærkt på at jeg har evner som nogle af de her andre tegne-bloggere. Desuden er den koblet op til hendes Mac, og Mille og Mac er som bacon og jordbærtærte - gode nok hver for sig, men ikke så smarte at blande sammen.
Den blog jeg vil vise i dag er Majas blog, JinxyFox. Maja laver nemlig nogle rigtig flotte tegninger, der tit får mig til at trække på smilebåndet.
Majas lille, tegnede alter-ego minder lidt om Stines - og jeg er også helt vild med dem begge af samme grund. Jeg kan nemlig rigtig godt lide den naivistiske stil. Og så minder Majas tegnede Maja mig om mig selv (say that 3 times fast!), præ glattejern. Og blond. Og med ret så tynde ben. And so on.
Hvor fine er de små kyllinger hér ikke lige? Med masser af klare farver og en humoristisk stil er Majas tegninger lige noget for mig. Jeg er kæmpe fan!

- doodle, doodle,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.