onsdag den 19. maj 2010

I Want Candy

Det her er sidste call-out for min give-away! Presto deltag-o, hvis du vil have muligheden for at finde Essie Lilacism!
Efter jeg fik mine tre - snart to - Essie-neglelakker hjem fra eBay har jeg været ganske fantastisk heldig med mine negle. På under en uge lykkedes det mig at knække 6 og mase min ene finger. Fan-froggin'-tastic... Nu er de allerkorteste vokset ud i en anstændig længde igen, og jeg fik i går filet dem alle sammen til, og gjort den klar til den store Essie-test. Jeg tænkte, at det ville være meget passende, her dagen før The Give-Away. En lille teaser, om man vil. Og det vil man gerne.
Altså - dommen er som følger:
Børsten er smallere end dén, på Rimmel-flaskerne, og det gør, at man skal være lidt mere obs på at få dækket hele neglen. Lakken har en super konsistens, og den er nem at smøre på (smøre? Is that right?) påføre. Fordi det er pastelfarver, jeg er faldet for, er de selvfølgelig meget dækkende, og de ser mere "massive" ud end så mange andre lakker, fordi der ikke er noget skin eller perlemor i. Men fine, det er det. Andet lag er nemmere at lægge på end første, og jeg vil anslå at man skal bruge to lag hvis man er hardcore neglelakspålægger. Jeg skal bruge tre :)
Sådan her ser Mint Candy Apple ud - den er en smule mere grøn i virkeligheden. Faktisk minder den ret meget om den her farve:
- som så ikke ser helt sådan ud i virkeligheden...
Anywho - dårlige farvesammenligninger aside - så er det altså en fin neglelak!

- sweet as candy,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.