fredag den 7. maj 2010

OMG!

Oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God, oh my God!!
...

Jeg har lige fået et job...

- oh my God!!!,
Mille.

(Pic = Flickr)

12 kommentarer:

  1. TILLYKKE - you deserve it!!!

    XOXO
    onslowcrescent

    SvarSlet
  2. Tak!! Tak, tak, tak!!
    Jeg glæder mig helt tosset til at kaste mig mere ind i det... Uh, det bliver godt! :D

    Mille.

    SvarSlet
  3. Tillykke! Håber det bliver rigtig fedt for dig at starte så!

    SvarSlet
  4. Mange tak! Jeg glæder mig helt vildt! Det virkede som et gennemført perfekt sted for mig :)

    Mille.

    SvarSlet
  5. Tusind gange tillykke! :D

    SvarSlet
  6. You frickin' rock :D Er sikker på du bliver den bedste engelsklærer ever!

    SvarSlet
  7. Friggin' froggin' much! :D Det har de bare af at synes, i hvert fald... Ellers skal de tage kage med :D (- on second thought; det skal de alligevel...) Mange tak! :)

    SvarSlet
  8. Muahaha, al den magt du får ;-)

    SvarSlet
  9. Anja: Totally!! ... and they will bow to be... And bring cake!! :D

    F.N.: Yeah, I liked it too - courtesy of Flickr :) I had no pictures resembling anything relevant in my portfolios. Usually, I don't use pictures from the internet, but since this post had nothing to do with colour I figured it didn't really matter :D And they DO look happy ;) Feel free to join the crowd if you haven't already - I'll check out your blog too!




    Love to all'a y'all ;)
    Mille.

    SvarSlet
  10. Tillykke med jobbet, det er alt for fedt at høre :-D

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.