søndag den 6. juni 2010

Breaking News!

Husk at stille mig spørgsmål i boksen til højre - fuldstændig anonymt, alt (and I do mean everything) er tilladt og bliver svaret på - husk at skriv "blog" før spørgsmålet, så jeg kan se at det hører til herindefra :)
_________________________________________________________________________________
Okay, okay, okay!
Jeg har fundet noget! Det er muligvis mig, der ikke er den stiveste diller i saunaen her, og som er håbløst bagud, men da jeg var i Aldi i fredags efter last-minute fredagssnacks og appelsinjuice (man er vel sund... *ahem*), så så jeg noget helt, helt fantastisk! Og jeg er sikker på, at I, kære læsere, kan værdsætte præcist hvor fantastisk det er! Og det siger jeg fordi jeg kan huske den helt fantastiske feedback jeg fik på indlægget Choko-Loco for nogle måneder siden (- alle svarene på det indlæg var forresten med til at vise mig, præcis hvor super seje og in tune med mig I er...). Prøv lige at hør her:
Choko Peanuts!!
I KNOW! Navnet er ikke så forfærdelig spændende eller tounge-in-cheek i sig selv (and you know how I love the funny names!), men det vejrer indholdet helt op for. De kunne faktisk også bare hedde Peanuts - jeg er ikke helt sikker på at jeg kan gennemskue hvad der er mærke og hvad der er produktnavn... It's Aldi, what can I say?
Jeg ved godt at posen er grimmere end grim (hvad sker der for den orange farve? Var det den, der stod tilbage, da alle andre farver i hele verden var blevet taget?!) og at Choko Peanut'erne har nogle sære, douchede farver (jeg er især lidt skeptisk overfor den akvamarine... Aldrig i hele mit liv har jeg set en akvamarin chokolade-peanut-pastil, og jeg har set mange forskellige slags chokolade-peanut-pastiller!), men nu skal I høre det ultimative selling-point:
25 kroner, 400 gram! 'Nuff said... Det er en kæmpe pose! Og så er det kun den hårde skal på peanutten der er fjernet inden chokoladen er kommet på - det vil sige, den tynde, mørkere hinde der dækker den del af peanutten der ofte går i to dele, er stadig på, og det giver en let bitter smag. Grunden til at den hinde er der, er nok, at det er billigere at producere Choko Peanut'erne hvis man ikke skal fjerne den, men jeg synes faktisk at det er rigtig godt (aka: you can eat more of 'em...)!

- snacktime,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.