lørdag den 19. juni 2010

Mere af det dér FaceBook

Hey peeps!
I dag får I et lille hurtigt indlæg, for jeg har meget travlt med meget voksne ting, som speciale-kapitels-afslutning og gammeldags-isvaffel-købning (købning?) med endelig-tilbagevendt-amerikanerveninde. You know - the essentials.
I aften har jeg besluttet mig for at få set noget af det der fodbold. Jeg kan forstå på, well, hele Danmark at der kommer en kamp i aften. Den vil jeg se - Cameroun Danmark da kunne slå (- sagde hende, der absolut ingenting ved om fodbold - men som dog forstår offsideregler plus diverse do's and don't's helt generelt) - og det skal ske sammen med førnævnte endelig-tilbagevendte-amerikanerveninde.
Indtil jeg vender tilbage i morgen (med meget-meget spændende "Google-tastic"-indlæg - det bliver ganske spas! Jeg har fået en søgning indenfor et område, jeg aldrig har fået en søgning indenfor før) så har jeg noget ny og spændende til Jer - jeg har fået kreeret en FaceBook-gruppe om bloggen her, som I meget gerne må blive medlemmer af. Og invitere alle Jeres venner - det bliver en landeplage!
Her er mine ganske fantastiske selling-points:
1 - Jeg poster dagens indlæg der, så I kan blive opdaterede med direkte links. Og hey! Det her er smart, for med mine i gennemsnit ét afsnit om dagen bliver I ikke spammet af mig.
2 - Når jeg laver konkurrencer og give-aways vil jeg poste dem derinde før jeg skriver herinde. Det kunne fx. være smart ved konkurrencer, hvor man skal kreere et eller andet der tager lidt tid (fx. i sammensæt-et-outfit-konkurencer eller whatnots) for at deltage.
3 - I diskussions-fanen kan I komme med gode idéer eller diskutere hvor nederen det er, at jeg spammer Jer med FaceBook-tamtam i de her dage.
4 - Pleeeeease? Pretty please? Pretty please with sugar on top?
5 - Det passer noget så yndigt sammen med de "Like"-knapper, jeg satte op i forgårs.
Jeg vil smutte igen, og håbe at I får en ganske fantastisk lørdag med (forhåbentlilgt) ganske fantastisk vejr. Og til de af mine læsere, der har sidste eksamener før studenterhue eller generel sommerferie her i næste uge - held og lykke! Jeg krydser fingre for Jer, og håber at I klarer det rigtig godt! YOU CAN DO IT!!

- med krydsede fingre og FaceBook-idéer,
Mille.

P.S.: Der var ikke nogle folk, der kunne gætte alle tre fejl ved min vlog for nogle dage siden. Mange fangede dog, at neglelakken forsvandt mellem knækbrødsdelen og tapenadedelen. Der er to andre ting, som jeg selv har langt mærke til, ændrer sig. Den første ting er min top under kjolen. I første del af videoen er den grå, i anden del er den sort. Den grå er faktisk en af konens jeg huggede hurtigt for ikke at flashe for hårdt i videoen. Kjolen er nemlig ret low cut foran, har jeg fundet ud af. Det andet (eller, det vil sige, tredie) der ændrer sig er mit pandehår. Jeg fik det klippet af min veninde Sille om aftenen, hvor jeg havde bagt knækbrød om formiddagen. Tapenaden blev lavet dagen efter. I første del af videoen når det til midt på min næse når det hænger lige ned, og i anden del er det blevet klippet op til mine øjenbryn.
There you have it - hvis I selv kan finde flere fejl er I langt mere opmærksomme end jeg er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.