tirsdag den 8. juni 2010

Altså, det dér Formspring...

Det dér Formspring, det er jeg faktisk helt ved at vænne mig til. Jeg laver lige et hurtigt Forspring-relateret spørgsmål her, i sit helt eget blogindlæg. Det er helt ligesom Lucky Luke - hurtigere end sin egen skygge overstået før I ved af det.
Jeg vil bare lige sige, at jeg har fået 12 spørgsmål nu, og hvis det er okay med Jer, så svarer jeg på dem herinde på fredag - deal? Eller er det helt ude i hampen?
Aaaaand: så vil jeg lige sige, at jeg har fået et spørgsmål for omkring en halv times tid siden, men fordi det er lidt langt, så er det kun halvdelen af det, der er kommet med i beskeden. Jeg vil ikke afsløre for meget om det, og jeg ved af gode grunde ikke hvem der har stillet det, men jeg kan sige, at det jeg kan se ender med ordet "tøse" - så spørgeren må meget gerne skrive resten af det igen, så jeg kan se, hvad det helt præcist er, jeg svarer på :)
Dagens random-billede (- jeg kan meget godt lide "traditionen" med at mine små intermission-indlæg her på bloggen bliver pyntet lidt med fuldstændigt urelaterede billeder - det giver mig mulighed for at spamme Jer med billeder, som jeg synes er sjove, uden at jeg behøver at have noget sjovt eller farverelateret eller pseudointellektuelt at sige om dem - og det giver mig mulighed for at lave absurd lange indskudte paranteser...) er forresten af mig sidste sommer, der er ved at spise en semi-s'more (dvs. en to fire grill-opvarmede skumfiduser, som jeg var for grådig til at vente på en kiks til at vente med at spise).

- eating and answering,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.