onsdag den 30. juni 2010

Give-Away 'Cuz I Lajk U

Min hoved har fået sommerferie, og når mit hoved har fået sommerferie glider mit engelsk fra prim and proper British til mere eller mindre korrekte forkortelser og alternative stavemåder, samtidig med at jeg bliver mere og mere sydstatsagtig at høre på. Det er ikke så smart lige i år, hvor jeg faktisk foretrækker at konklusionen på mit speciale bliver skrevet nogenlunde forståeligt. Hence the overskrift.
Men det her handler ikke om overskrifter. Det handler om, at jeg her i den seneste tid har spammet Jer med indlæg om øreringe. Og jeg synes ikke at det er helt fair, at jeg sidder og holder på alle øreringene selv, derfor har jeg fundet et super skønt sommer-par, som jeg vil udlodde i en give-away. Bare fordi. Fordi det er sommer, og fordi folk er glade, og fordi det er tid til is og tæpper på græs.
Jeg er helt vild med de her øreringe - farverne er lyse og dejlige, og de vejer ingenting. Og så er de lilla - uuuuh, lilla... How I love thee... Mønstret er malet på, og øreringene er lavet af tynde skaller:
Jeg vil gøre den her give-away lidt sjovere end bare "skriv en kommentar og få et lod" ligesom sidst. Bare fordi jeg kan, og fordi det er god spas. Her er reglerne for konkurrencen:
1 - Tag et billede af dig selv, med et ark papir, hvor du har skrevet "Jeg vil gerne ha' snitterne i øreringene" eller "Ai lajks me sum earring!" eller hvordan du nu har lyst til at formulere dig. Hvis du vil være anonym kan du evt. holde arket op foran dit ansigt. Photoshoppede billeder er også velkomne, sålænge de inkluderer dig (på én eller anden mere eller mindre anonym måde) og et skilt med noget skrift.
2 - Mail billedet til min blog-mailadresse, som står øverst i højre sidebar. FYI, så hedder den milleblog@live.dk
3 - Som i enhver anden blog-konkurrence er jeg selvfølgelig modtagelig overfor bestikkelse, så du skal være mere end velkommen til at reklamere lidt for konkurrencen på din egen blog, hvis du har sådan en. Snup endelig et billede fra billedspammen herover med, hvis du har lyst.
4 - Jeg kigger de indsendte indlæg igennem fredag d. 9 juli klokken 16 om eftermiddagen, og så finder jeg en vinder.
5 - Jeg kontakter vinderen, der modtager øreringene med posten, og så poster jeg vinderens billede her på bloggen.

Øreringene er af skaller, og de er omkring 5 cm i diameter - og så er de selvfølgelig splintrende nye, og de er købt på TrendSales. Jeg håber at I vil være med, og at I er super opfindsomme med Jeres skilte. Jeg glæder mig meget til at høre fra Jer!

- wednesday fun,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.