onsdag den 24. marts 2010

Choco-Loco

Med et så fantastisk navn som Choco-Loco, så er der slet ikke nogen grund til at jeg sidder og prøver på at være pseudokreativ med mine overskrifter.
Jeg elsker Choco-Loco! Det er go' stil! Til de ulykkeligt uindviede kan jeg fortælle at Choco-Loco er en slags fattigmands-M&M's - men de er meget bedre! Farverne er for det første flottere. Og I ved, hvor meget jeg går op i farver. Jeg er overbevist om at man kan smage forskel på de forskellige farver - jeg er fx. mest vild med de blå, derfor er de ingen steder at finde på billederne her. Dem har jeg nemlig allerede guflet. Og hvis man kan smage forskel på farverne, så siger det vel sig selv at jo flottere farverne er, desto bedre smager skidtet.
Derudover er de mere uregelmæssige end M&M's - og det er godt af tre forskellige grunde.
For det første, så er der noget ret forstyrrende over alt-for-ens slik. Jeg kan godt lide idéen om at der ikke er tysk arbejdsmoral på chokoladepastilfabrikken, og at de lidt skævere chokoladeeksistenser stadig får lov at overleve.
For det andet, så betyder det at peanutterne indeni pastillerne en gang imellem klistrer sig sammen, så man får en kæmpe Choko-Loco (aka. "Choco-Loco muy grande"!) - Choco-Loco er godt - kæmpe Choco-Loco er muy bueno (- og lagde i så lige mærke til mine ganske fantastiske spanskevner dér? Hva'beha'r! Hvad bliver det næste mon?!).
For det tredie, så betyder uregelmæssighederne i Choco-Loco-land at en del af pastillerne har et ekstra tykt lag af både chokolade og sukkerbelægning. Ikke ligesom de der nærrige M&M-folk, med deres tynde chokolade og deres "kun-liiiige-nok-til-at-dække"-sukkerbelægning. Pfft.
Og, ikke mindst, så koster Choko-Loco en brøkdel af, hvad en pose M&M's gør. Jeg finder dem til på tilbud til 10 kroner for en stor pose med 200 (eller er det 250?) gram i. De kan fået i Netto og Føtex, m.m.

SNACK-TIME!!,
Mille.

7 kommentarer:

  1. Haha, fantastisk indlæg :P

    SvarSlet
  2. Yay! Tak!!! :D Ih, det blev jeg helt glad af - og jeg var ellers helt trist, for vi har ingen aftenssnacks, og jeg har haft den ondeste fråder på hele dagen! Suk...

    Mille.

    SvarSlet
  3. Åh det er også bare evil! Man bliver også helt lækkersulten af at se de der chokolocos :P

    SvarSlet
  4. Tak for tippet :D
    Nu har jeg alt for meget lyst til M&M's/Choco-loco'er.

    - Anne

    SvarSlet
  5. Anja - Det er det bare! Dumme, dumme Choco-Loco'er!

    Anne - Det var da så lidt! De er også bare SÅ gode! :D

    SvarSlet
  6. Har lige været nede og købe dem idag, og hold op hvor er de gode. Og halvt så billige som M&Ms :D

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.