onsdag den 3. marts 2010

Rock and Roll Is Here to Stay

I dag føler jeg mig ikke så ypperlig. Det er hygge-hjemme-dag, og jeg har tænkt mig at bruge hele dagen på at se The L Word og spise hygge-hjemme-mad.
Hygge-hjemme-mad kræver desværre at man rent faktisk har mad i huset, så jeg måtte starte hygge-hjemme-dagen med at gå ud. Det går jo helt imod princippet!
Anywho - når man skal ud af huset er det praktisk at have tøj på. Og selvom jeg også rent mentalt er i hjemme-hygge-mode, og mest af alt havde lyst til at gå på indkøb i joggingbukser og sweatshirt, så fandt jeg den her tee frem fra skabet. Og hokus pokus, mental hjemme-hygge erstattet med mental rock!
Jeg fangede den her tee i H&M for nogle måneder siden til ingen penge overhovedet - vi snakker ungefär 60 kroner. Og jo, jeg ved godt at jeg skriver voldsomt meget om H&M lige for tiden - jeg har altså andet tøj end H&M-tøj! Promise! Mit næste tøj-indlæg bliver om et andet mærke! Og desuden, så er skjorten fra Thelin! There you go! Mærkemonogamien er brudt!
Men altså - tee. Jeg elsker den klare lyseblå farve, og jeg elsker at den har bryderryg (det får I ikke at se, for jeg kunne ikke finde min stropløse bh, og det er ikke så fint med synlige bh-stropper - hence the Thelin-shirt i første omgang). Og så elsker jeg at den har det allermest rockede motiv med kranier og guitarer og kors og banner og kroner - og at der så står "Rock 'n' Roll is dead" på banneret. Classic. Det er go' humor, and I like.
Sådan her ser jeg ud i dag - på trods af rockin' tee er jeg stadig ret hjemme-hygge-agtig og ikke specielt farverig. Men jeg har til gengæld lavet en fancy collage til Jer, og matchet baggrunden til tee'ens farve. Cirka.
Point for kreativitet, ikke? Så kan vi godt se igennem fingre med de kedelige sorte bukser. Jeg lover at tage de orange stilletter på når jeg går ud. Hokus pokus, yet again.

- orange og blå reder dagen,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.