mandag den 22. marts 2010

Poof!

Prøv lige at se her, hvad jeg har fundet frem fra gemmerne!
Jeg havde fuldstændig glemt at jeg havde købt den her skønne puf i The Body Shop for et stykke tid siden. På tilbud, selvfølgelig. Det siger sig selv.
Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad jeg skal bruge den til - jeg ser et naivt klassisk billede for mig, i sort/hvid a la Hollywoods storhedstid, hvor jeg i silkerober sidder ved mit makeup-bord - sådan et hvidmalet ét med et ovalt spejl og lamper rundt om, og lyserøde polstrede satinpuder (for sådan et har jeg når jeg er med i mine Hollywood-fantasier) - og frisker min makeup op med en puf som den her. Let og elegant, imens mit hår sidder sat op i perfekte platinblonde halv-krøller, og jeg afleverer den ene ikoniske replik efter den anden, med køligt overskud.
Men altså, i den virkelige verden, der har jeg ikke så meget praktisk brug for puffen. Den er jo komplet umulig rent faktisk at bruge! Hvordan skulle man puffe pudder på med den? Den er jo kæmpe stor! - og tyk! Men fin, det er den! Og super blød. Og så har den det allerfineste lyserøde satinbånd - totalt girly, og det passer lige ind i mine desillusioner drømme. Og så kom den i en rund, gennemsigtig æske i kraftig plastik, som den bliver opbevaret i. Vi kan jo ikke have at puffen bliver støvet! Det er meget ikke Hollywoodagtigt at have en støvet puf!

- praktisk og fornuftig, remember?,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.