fredag den 19. marts 2010

Yellow, Camera, Action!

En kommentar på mit forårsindlæg i går fik mig til at tænke på de her bukser. Kommentaren sagde, at selvom jeg ikke har set nogle forårsblomster endnu, så er der altså forår i Svendborg. Jeg har nemlig købt de her bukser i Svendborg. Og de minder mig om forår. Kan I se hvordan det hele er kædet sammen? Total inter-linkage i bloggen.
Anywho - jeg fandt i sommers de her super fine gule jeans i en forretning i Svendborg der holdte kæmpe udsalg (woo-hoo, udsalg!! 70%, non the less - dvs. at jeg kun måtte slippe 250 kroner! Åh udsalg, how I love thee...). Butikken hedder Baronessen & Friherren, og de har nogle super fine ting - både tøj, sko og accessories.
Jeg kalder dem mine chicken pants. Eller mine lemon legs. Det sidste er en reference til et gammelt afsnit af tv-serien "Suddenly Susan" (- eller "Susan - Sød og Single", som den så fantastisk blev oversat...), hvor Todd og Luis køber et parti meget gule og meget stramme spandexbukser (til mænd!) og markedsfører dem som - you've guessed it - lemon legs.
De her jeans er hverken af spandex, til mænd eller selvantændelige (som det viser sig med the lemon legs), men de er stramme og de er meget gule. Jeg elsker dem, selvom jeg har meget svært ved at finde ud af hvad jeg skal have på til. Hvad passer til meget-gule jeans?
Modellen er en smule kort i benene, så jeg har dem kun på med høje sko til - ellers går der lidt klassens nørd i det hele - men med et par stilletter er de til gengæld også super fantastisk 80'er-agtige.
Jeg er helt ekset med gul, og en så klar gul som den her kan jeg ikke udgå at blive glad af. Det er solskin i jeansform. Hvis foråret ikke selv vil komme til Volleren, så vil jeg bare bring it myself.

- gul som erantis og forårssol,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.