mandag den 29. marts 2010

Danske WebChicks - Ugens Blogger

Jeg har lige opdaget mit interview med Danske WebChicks - det er her. Skynd Jer forbi siden, og meld Jer til som faste læsere hvis I ikke allerede er det. Det er en rigtig fin lille side, og man lærer en masse nye blogs at kende.
Og til dem, der linker sig forbi min blog gennem DWCs link - hej hej! Velkommen til. Kig Jer omkring, og skriv hellere end gerne kommentarer/spørgsmål til mig. Hvis I melder Jer som faste læsere, så smid meget gerne Jeres egen blog-adresse, så kigger jeg forbi!

- WebChicks' påskekylling (- og jeg havde ikke noget billede af en kylling, så dagens random meta-blogningsbillede bliver af en måge. Potato, kartoffel),
Mille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.