Efter mit bodsindlæg i går tænkte jeg at det var tid til noget syndigt igen. Jeg er ikke så god til det dér med at være sund i ret lang tid ad gangen.
For nogle uger siden så jeg en bannerreklame for Tempt Cider inde på TrendSales. Lige siden har jeg været stor fan.
Den har en knap så kraftig, men stadig meget sød, jordbærsmag som Rekorderligs, og så er flaskene guddommeligt smukke. På jorbær/lime-udgaven er der en herligt kaos af roser, sommerfugle, mariehøner og (smagfuldt) halvnøgne kvinder. Og så er hele etiketten overstrøet med guldstøv. Suk... Det er bare så girly!
Bag på alle flaskerne er der et nøglehul - altså et nøglehulsformet (og guldfarvet) hul i den bagerste etiket. Gennem den kan man læse en lille besked, der står skrevet på bagsiden af den forreste etiket. Det synes jeg er en sjov, lille detalje. Jeg er helt generelt ret begejstret for designet og idéerne bag dem hos Tempt. Det store fokus på udseende og skæve tilgangsvinkler adskiller dem fra de andre cidere - der her er lidt sjovere. And let's face it - jorbær/lime-cider er all about the fun..
- through the looking glass keyhole,
Mille.
Dem vil jeg helt sikkert også smage, de ser lækre ud!
SvarSletJeg har joinet din blog, og du er velkommen til at joine min også selvf :)
agapiti.blogspot.com
Velkommen til bloggen - du er fast læser nr. 33 :) Jeg vil kigge forbi din blog med det samme!
SvarSletJeg glæder mig til at smage den tredie variant - ved ikke hvad det er, har kun set den i reklamerne. I butikkerne har jeg kun set to slags - det er næsten et mysterie! :D
Mille.