søndag den 8. november 2009

Tiny Droplets of Colour

I min farveverden er én af de nemmeste ting at overskue negle. Selv meget kraftigt farvede negle vil ikke virke specielt opsigtsvækkende hvis man har korte negle og resten af ens outfit er nedtonet (hvilket mit nok ikke vil være, men hver mand sin smag). Jeg elsker neglelak! Jeg elsker mine lange negle! Og så er jeg en sucker for ordspil - og farver. Derfor kan jeg naturligvis ikke stå for neglelak med navne som "Blue me Away" og "Green with Envy".
Jeg bliver nødt til at komme med en lille indrømmelse her - jeg er ikke verdens allermest tålmodige menneske. Derfor er det ret praktisk at den neglelak jeg bruger tørrer super hurtigt, og at den lægger sig pænt når man børster den på (eller hvad man nu gør med neglelak - what am I, a nailpolisher-person-worker?) - og det gør den her - super pluspoint i min bog! Børsten er åbenbart "specialudviklet" på en eller anden måde - all I know er, at hvis man trykker lidt hårdere ned med den, i en vinkel mod neglebåndet, folder den sig ud som en vifte der nemt maler hele min negl med et enkelt strøg (undtagen tommelfingerneglen, der skal lige et ekstra til, men det kan vel kun forventes), og det gør det altså lige dét nemmere at lægge en pæn lak. I like!
Anywho - den farve jeg har på på billedet til venstre er netop "Green with Envy", og den er altså bare super swifty for work and play alike - og så med så lidt arbejde required! Kan det blive meget bedre? - oh yeah, and it sparkles too!

- fordi røde neglelakker er for kedelige,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.