onsdag den 11. november 2009

Oldschool Colours

Her kommer lige et par hurtige snapshots af et par helt geniale snørresko jeg fandt hos Edith & Ella for et års tid siden.
Det her er pt. mine yndlingssko. Jeg elsker deres lidt gammeldags charme i stil og udførelse, og jeg er helt vild med den måde de får lidt kant på - ved leopardforet, der lige kan skimtes på den "øverste" sko på det første billede og på skoen på det nederste billede, too. Det kan godt være at det ikke kan ses når man har dem på - men for mig svarer det lidt til, at hvis man er ude at gå, og der er en sang med go' attitude på på ens mp3'er, så kommer der lidt mere bounce in one's step. Jeg føler mig sprængfyldt med spark 'n' sass når jeg har de her støvletter på, og for dét alene er de pengene værd.
De er lavet af flaskegrønt ruskind, og snørrebåndene/kvasterne er af almindeligt læder. De rødbrune/lilla indsatser af lavet af en form for lakeret læder.
Helt generelt er jeg vild med Edith & Ellas stil, og de her sko elsker jeg for deres skolefrøken-udseende. Fordi farverne ikke umiddelbart passer sammen i en traditionel forstand synes jeg at de er med til at skabe et lidt quirky, uventet udseende som jeg rigtig godt kan lide. 

- vintagestil findes også i andet end i gamle ting,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.