onsdag den 18. november 2009

Grøn er Vårens Hæk...

- "Grøn er vårens hæk" er faktisk en kommentar jeg fik af meget-gammel-mand i køen ved kassen i Kvickly Xtra for nogle år siden. Det havde ikke lige noget at gøre med den her kjole (den er en del nyere), men derimod med en uldfrakke der for nyligt er afgået ved døden, og som var rigtig meget lysegrøn. Jeg er stadig ikke sikker på, om det var en kompliment eller bare en almindelig observation fra dagligdagen, meget-gammel-mand gav mig - men den har hængt ved, og er i visse kredse blevet en standard hilsen (til mig, i hvert fald).
Og nu har jeg så, via trendsales, fået fingre i den her super fine kjole fra InWear, der også er grøn som vårens hæk - og som er blevet luftet ofte de sidste par gråvejrsdage, som for at veje lidt op for vejrets absolutte mangel på farver for tiden. Den er lavet af bomuld, og har en meeeget lang lynlås i ryggen - og så er den super fin med nogle grove strømper og fine sorte stilletter til. Den er figursyet, og passer bare lige på en prik!
Som det kan ses på billedet til venstre er selvudløseren og jeg selv ikke blevet BBFs endnu (det er mit pandehår og jeg så heller ikke, kan jeg lige se...) - jeg kan simpelthen ikke få den til at stille skarpt med mindre jeg står mindre end en meter væk fra linsen. Og helt ærligt, hvis jeg skal stå så tæt på kameraet, hvad skulle jeg så bruge selvudløseren til?! Jeg har da vel for pokker arme, der så ville kunne styre løjerne... Nevermind - jeg skulle bare lige rase lidt ud over den forbandede teknologi, der overraskende sjældent vil det samme som jeg vil. I'm over it - I'm good, moving on!
Altså, helfigursbilledet er ikke så godt, men jeg håber at den overordnede idé med kjolen er klar nok.
Det bliver under alle omstændigheder lige komplementeret af et closeup af farve og mønster - i fancy kvadratisk (praktisk, god) form, for den funktion kunne jeg nemlig sagtens finde! Og hvor ofte får jeg ikke lige brug for den? Hvad skal jeg så bruge en ordentlig selvudløser til? Prioriteringer, Mille - prioriteringer!

- looking blurry from a distance but cute up close,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.