tirsdag den 17. november 2009

Colourful Beverages

Det her er super fine kinesiske isteer fra Arizona Icetea. Vi har fundet dem i bl.a. Søstrene Grene, en sushirestaurant i Svendborg og i Netto - men de kan fås mange forskellige steder og i mange forskellige smage.
 Jeg er personlig helt vild med Granatæble-versionen (den røde i midten på billedet), men den med æbler og hvide tranebær (whatever that is) er også rigtig god - og så er den "diet" (I know, jeg vidste heller ikke at kalorieindholdet i iste var noget at bekymre sig om, men whaddaya know...). De er allesammen lavet på grøn te, og er fyldte med antioxidanter og gode ting (igen - jeg tager bare flaskens ord for det!). Det, jeg drikker de her isteer for, er deres smag. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med vitamin-, antioxidant- eller kalorieindhold. All I know er, at de smager rigtig godt - og så er flaskerne super flotte! Der er lige under en halv liter i hver flaske - damn those Americans and their ounces! - og de er lavet af glas med en eller anden form for plastikcoating på. Vi bruger dem til vandflasker herhjemme, efter de er blevet drukket. Så har vi altid nogle flasker med iskoldt vand i køleskabet, og så pynter de altså noget så frygteligt fint på bordet.
Så there we go - fantastisk smag og dejlige farver, just the way I like it.

- forfriskende farverig,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.