lørdag den 7. november 2009

My Very First Splash of Colour!

Hej blogverden!
- og velkommen til min verden, hvor alting foregår i farver.
Visionen for denne side og for mig selv er, at livet er for kort til sort, grå og hvid. Denne side vil derfor være fyldt med beskrivelser og billeder af ting, der gør mit liv lidt sjovere at leve - farver! Og masser af dem! Ironisk nok får dette, mit allerførste farve-splask (nifty lille oversættelse, ikke?), ingen farver på sig. Så er grundlaget - the foundation - klar til alt hvad der senere kan komme her! Grundforståelsen for min mode- og selvforståelse er, at det interessante ligger lige på grænsen mellem det hverdagsagtige og kostumet. Det skaber selvfølgelig en risiko for en gang i mellem at overtræde denne grænse, men så tager vi det med også :)

Her kommer ingen til at finde:
Regnvejrsfarver
Moderne ting for deres modernitet alene
Noget som helst i "wet look"

Til gengæld er der stor mulighed for at rende ind i:
1920er-, 1950er- og 1960er-inspirerede outfits og genstande
Skæve og interessante fund
Påklædning for både den lille og den store pengepung
Og selvfølgelig en masse farver!

- så følg med! Jeg glæder mig til at dele mit klædeskab og mine modetanker med Jer!
Mille.

4 kommentarer:

  1. Hej :)

    Så lige dit indlæg om din blog på ts mag og ville da lige kigge ind. Din blog ser rigtig hyggelig ud og jeg glæder mig til at se den vokse. Jeg har meldt mig som fast læser og tilføjet dig på min blog også...måske du også har lyst til at kigge forbi min. http://malsen.blogspot.com

    /M :)

    SvarSlet
  2. Det kan du tro - jeg kigger forbi! :)

    SvarSlet
  3. fin blog du har fået dig .. jeg vil glæde mig til at læse lidt,i ny og næ...

    og husk nu,dont..ever ! eat yellow snow....

    sus aka. rottemis

    SvarSlet
  4. Hey Susanne (aka Rotte) ;)

    Mange tak!
    Du skal være mere end velkommen til at hænge ud her!

    Mille (- som btw har et badge på sit penalhus med "Don't eat yellow snow!" - wise words to live by! :D)

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.