fredag den 1. januar 2010

Lækker Lyd og Lækker Lyserød

Først og fremmest: Rigtig godt nytår til alle Jer blogfolk! Jeg håber at Jeres 2009 var super, og at Jeres 2010 bliver endnu bedre!
Dernæst: Jeg har købt noget :) Okay, jeg ved godt at jeg for mindre end en uge siden startede et andet indlæg med de samme ord, men nu er det altså sket igen. Og som jeg skrev dengang, så er jeg godt klar over at den catchphrase måske ikke er den allermest sigende i en blog som denne. Men den her gang skal jeg nok lade være med at trække spændingen ud - hvad jeg har købt er dem her:
Helt fanstastiske høretelefoner fra Skullcandy, som jeg simplethen ikke kunne stå for. Mine ører kan ikke holde fast på de der in-ear-dutter der ellers normalt følger med alting, så jeg har aldrig rigtig brugt transportabel-musik-mediet specielt meget. De små dutter falder simpelthen ud bare jeg tænker på at bevæge hovedet (eller blinke, eller tygge, eller kigge til siden, eller...) og jeg har været lidt for forfængelig til at bruge dem med bøjler over hovedet. Især fordi alle dem jeg har kunnet finde har mindet mig om de gode gamle walkman-dage, og jeg er ikke sikker på at jeg er klar til den slags dårlig stil retro igen endnu.
Men altså - nu fik jeg endelig taget mig sammen til rent faktisk at få søgt efter nogle gode høretelefoner, og ikke bage gribe fat efter Bilkas de bedste - og whaddaya know! Det gjorde rent faktisk en fordel! For det første fandt jeg ud af at ikke alle høretelefoner er grimme, og for det andet fandt jeg ud at at man kan få de her clip-høretelefoner uden at de skal ligne noget der er på vej ud på en maraton.
- og så har jeg forresten også fundet ud af hvor godt fast sådan nogle høretelefonsskaller sidder fast! Jeg skulle udskifte dem fra en standard hvid-med-lyserød-dødningehoved-version da pakken med høretelefonerne kom, og jeg tror aldrig at jeg har slidt så hårdt i det før!
Mine tommelfingre er stadig helt ømme! Men af kom de, og på kom de her. Jeg er især vild med den lille detalje med fuglens øje - det er altså bare go' humor!
Jeg er ellers ikke en specielt girly-girl, men jeg er altså helt vild med de her lyserøde dimser - måske kan jeg bruge dødningehovedet som argument for, at det ikke er helt så tøset igen... Og nu er jeg altså all set - og med den her clip-version kan man ikke se høretelefonerne under mit hår. Før dem her har jeg kæmpen en gedigen kamp med standard iPod-øre-dutterne, som bare ikke vil sidde på nogen måde. Jeg har nu, efter et par dage, udtænkt et ret kompliceret system med min hat som en slags fastholder, men det er ikke specielt praktisk i busser eller hvis jeg sidder indenfor og vil høre musik. Derfor - total i orden køb!

- tweet tweet *dead*,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.