mandag den 4. januar 2010

Red Head

Hej blogverden. Jeg har været lidt væk herinde fra i et par dage, for jeg havde besøg af en af mine bedste veninder som jeg læser sammen med, der har været i Wyoming siden august for at tage et semester på U of W - og som så besluttede sig for at blive derovre et semester ekstra. Men hun var altså lige hjemme i et par dage, og lånte gæsteværelset her. Super hyggeligt - hjemmelavet pizza, Saturday Night Live og Trivial Pursuit - I like! Hun har forresten en blog her, min veninde. Hun holder os opdateret, og det er ret sjov læsning!
Men for at komme til noget med farver: Her kommer lige et hurtigt indlæg. Om rød!!
Jeg har efter nogle måneders hi fundet den her fine, fine hårbøjle frem fra gemmerne igen. Det er egentligt nogle år siden jeg købte den, men den er stadig i produktion, og der bliver lavet SÅ mange fine forskellige farver!
Ligesom min pengepung er den her hårbøjle fra Becksöndergaard, og det er faktisk ikke med vilje at de begge to er postkasserøde. Jeg er bare en sucker for rød... Og så har jeg ikke fået brugt den her ret meget fordi jeg (åbenbart) har et kæmpe hoved, og jeg får spændingshovedpine af at have den på mere end ½ time ad gangen. Men så fandt jeg den frem igen, og besluttede mig så for rent faktisk at få den brugt - for jeg er helt vild med både farve og at den er så bred som den er. Så nu er den sat på daglig træning i at blive lidt større - oftest sidder den i spænd over et sofaarmlæn - og det har allerede virket! Nu kan jeg snildt have den på i 4 timer uden problemer! Så fint, så fint...
Og så elsker jeg at jeg kan se fin ud ved bare at sætte den ned oveni frisuren, mere eller mindre, så man næsten kun kan se den øverste del af bøjlen midt på hovedet. Plus, at hvis jeg har lyst til at udleve min ret aktive indre 80'er-tøs, så ryger den på forfra og bliver skubbet godt tilbage - awesomeness!
- gotta love them eels!,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.