søndag den 10. januar 2010

Balloony Goodness

Kæreste blogverden.
Jeg sidder som måske bekendt i eksamener til op over begge ører. Derfor har jeg været lidt ikke-eksisterende herinde det sidste stykke tid, og det bliver nok tendensen lige indtil efter d. 27. januar. Men så kommer det også til at gå vildt for sig igen - det lover jeg! For ikke så længe efter tager jeg til London - og der er der farver! Og shopping! My favourites... Næsten ligeså godt som karameller og tilbud :)
Men altså - indtil da vil jeg nok ikke poste så meget herinde. Derfor er indlægget for idag også en slags vintage - det er heeelt fra i sommers! (Uhh!)
Konen og jeg har fødselsdag med én dags mellemrum, og sidste september besluttede jeg mig for, at bare fordi man bliver 24 år behøver det ikke at betyde at man er for gammel til fødselsdagsballoner.
Sådan nogle balloner er ret meget gøjl, faktisk... Der er mulighed for lege som ballonbold, smid-alle-balloner-op-i-vejret-leg, ballonfægtning, ballon-gok-i-nødden-leg, ballonbegravelser, ballon-elektrisk-hår, ballon-sid-fast-på-væggen... Ah, childhood, where did you go?
Men fine, det er de da, ikke? Og så til 30 kroner for 50 balloner - goodness!

-huffin' and puffin',
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.