torsdag den 28. januar 2010

Duften af Lyserød

Jeg har efter gårsdagens indlæg besluttet mig for at være  bare en lille smule mere positiv i dag. Det tror jeg vil klæde mig - og bloggen. Undskyld, blog, fordi jeg brugte dig som frustrations-outlet. Derfor kommer det her indlæg til at handle om goodness og lyserød og selvforkælelse.
Anywho. Jeg er ret sikker på, at det her er essensen af duften af lyserød. Duften af sommerdag, solskin og lyserød. Jeg har fundet den her helt fantastiske body lotion fra The Body Shop på januartilbud - til 39 kroner! Det er da et tilbud man ikke kan sige nej til! Og den dufter bare helt fantastisk af friske hindbær - som en hel slikbutik! Som de der bolcher med lakrids eller chokolade indeni og hindbærsmag udenpå! Som sommerdage med masser af tid! Eller, ifølge folk der står for tæt på når jeg smører mig ind - helt vildt kvalmt. Men jeg er et glasset-er-halvt-fuldt kinda gal, og jeg er vild med hindbær!
Og jeg er vild med den her sarte, sarte lyserøde farve og at lotionen kommer ud af beholderen som om den lige er blevet pisket og vendt med noget meget luftigt. Som en lille, stærkt hindbærduftende, lyserød sky...
- og jeg ved godt at teksten på labellen også er på fransk, hvilket kunne have givet mig muligheden for at eksperimentere med mine ganske fantastiske franskevner (der ganske imponerende er betydeligt ringere end mine ganske fantastiske tyskevner!) - men sådan skulle det ikke være. Merci, croissant!
Og så lovede jeg forresten min søde søster lige at skrive, at det altså var hende der opdagede tilbuddet - og mange, mange tak for det! Så kan vi dufte af synkron-hindbær (Jow - it's a berry! Og en form for olympisk diciplin...).

- raspberries from miles away!!,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.