søndag den 31. januar 2010

Colour Kisses

Jeg har lige genopdaget The Body Shop. Det har muligvis noget at gøre med deres januarudsalg. Under alle omstændigheder har jeg fundet den her finde læbestift fra deres Colorglide-serie, og den er jeg ret vild med. Jeg kan nemlig rigtig godt lide læbestifter, men jeg synes at mange af dem har en tendens til nærmest at lægge sig som en fedtet hinde over læberne, og det kan jeg ikke holde ud. Jeg vil have en læbestift der smelter ind og som man efter kort tid glemmer at man har på.
Og det gør jeg med den her. Den farve jeg har fundet hedder Pink Ginger. Which leads me to a completely different point. Jeg kan ikke forstå hvorfor serien hedder "Colorglide" - for hvordan glide'er en farve? Og jeg er ikke helt klar over hvad en lyserød ingefær er, eller hvordan sådan en ser ud. At tænke sig, jeg kunne have stødt på utallige lyserøde ingefær uden at vide det! Anywho, farven er fin, og kvaliteten er god.
En anden ting jeg har fundet ud af er, at det er ret svært at tage gode billeder af læber. Og at min computer trænger til et seriøst photoshop-agtigt program. Problemet er, at hvis jeg tager "almindelige" billeder bliver billedet sløret. Hvis jeg tager makrobilleder kan man se alt hvad der hedder porer og modermærker (og dem har jeg mange af - modermærker, altså...). Derfor er jeg kommet frem til det her kompromis mht. billedet af læbestiften in action:
Makrobillede + beskæring. Yessir! Og så i en fornuftig knap-så-stor-som-normalt-størrelse. Okay, jeg ved godt - alle bortforklaringer aside - at det her billede ikke er det bedste jeg nogensinde har smidt herind, og jeg ved også godt at det er lidt svært at forestille sig farven når der ikke er nogle farver udenom til at sætte standarden. But whatcha gon' do?
Farven er super fin "i virkeligheden" og læbestiften er behagelig at have på - what more do you want?

- last submission and then off to London (see ya next week, my lovelies),
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.