tirsdag den 26. januar 2010

Wanna Cuppa Colour?

Hej min kæreste blogverden.
Nu er jeg endelig dukket op på den anden side af eksamenerne, og jeg er alive and well. Alting gik bedre end forventet, og jeg fiser stadigvæk rundt i eufori i de højere luftlag. Farvel til eksamener betyder også goddaw igen til farver. Det kan jo ikke være bedre!
Her i eksamenstiden har mine farver været begrænsede. Både i min dagligdag og her på bloggen. Jeg vil lave et indlæg med mine eksamensfarver inden længe - i dag har jeg noget meget sjovere: tekoppe-kander!
Jeg er simpelthen helt head over heels med de her sjove og fine te-gadgets. Det er tekop OG individuel tekande i ét. Hvor smart er det lige?
Jeg har fundet de her fine goodies i en tingel-tangel-forretning inde i Odense by, og jeg kan simpelthen ikke stå for dem. Jeg elsker idéen bag dem, jeg elsker formen på dem, og jeg elsker den fine avokado-agtige grønne farve. Og så elsker jeg den måde porcelæn siger klink når det støder på hinanden :)
Jeg vil indrømme med det samme, at de her koppe-kander faktisk meget sjældent kommer i brug - af to årsager:
For det første er der til omkring 2 kopper te i kanden. Når jeg drikker kaffe eller te drikker jeg meget kaffe eller te. Derfor plejer det at være nemmere at lave én stor kande, og så have en større størrelse krus til.
For det andet er hankene ikke så store på de her koppe-kander, så man skal passe lidt på for ikke at brænde nallerne. Jeg er ikke så god til at passe lidt på. Derfor er jeg generelt mere inclined til at vælge en mere idiotsikker kop.
Men uanset hvad, så er de voldsomt dekorative. Synes jeg i hvert fald.

- tea and crumpets and hob-nobbing with the Queen,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.