torsdag den 8. juli 2010

FaceBook

Jeg vil lige lave en hurtig reklame til for FaceBook-gruppen "My Splash of Colour" - kom og vær med, og smid endelig idéer til fremtidige give-aways eller andet I har lyst til at se herinde. Jeg er altid mere end åben for forslag og konstruktiv kritik. Og jeg vil så frygtelig gerne høre fra Jer!
Hvis der er nogle af Jer der ved hvordan man får fingre i sådan en permanent "Like My Splash of Colour on FaceBook"-knap, som jeg ved at blandt andet Malsen har, så må I meget gerne sige til. Jeg vil så gerne have en! Men jeg kan ikke finde dem nogle steder...

- join the give-away! Last shout-out!,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.