onsdag den 24. februar 2010

Stakkels Lille Mille

Piv. Suk. Ynk. Suk. Av. Piv.
Jeg har fået halsbetændelse. Tror jeg. Min hals gør i hvert fald ondt, jeg kan ikke hoste ordentlig, min stemme er fandet med en hel oktav og jeg halser som en søløve, og sådan har det været siden søndag. I dag gik det bare helt amok. Piv.
Derfor bliver dagens indlæg ikke det længste jeg nogensinde har skrevet. Jeg vil nemlig ind under et tæppe og se dårligt tv og drikke te. Min helt fantastiske kone havde lavet hønsekødssuppe til mig da jeg kom hjem kl. 20:15 efter en meget lang uni-dag. Naww... Så bliver det altså ikke meget bedre! (- eller jo, det ville det være hvis jeg kunne synke...)
Anywhere - her får i et billede af et tæppe. Jeg er sikker på at når jeg ligger under det her tæppe er jeg sikker på at jeg hurtigt skal blive rask. Det er vores sengetæppe/hyggetæppe/nødsituations-picnictæppe, og det er fra IKEA. Jeg elsker IKEA - især efter at dén i Odense er blevet ginormously stor. De meget observante af Jer kan måske huske at have set tæppet før. Det har sneget sig med på billederne fra et af mine tidligere indlæg. Kan I huske det? Anybody? Ellers kan I trykke her og se. Jeg synes at det er så fint at det fortjener sit eget lille indlæg. Også selvom det ikke bliver så langt. Undskyld, IKEA-tæppe.
Hvis jeg havde noget mere energi ville jeg tage nogle flere billeder af tæppet, så der også ville være ét af det i helfigur (høhø), but whatcha gon' do? Alle de fine farver fremgår heldigvis af billedet her - jeg elsker mixet af gul, grøn, lyserød, rigtig rød, blå og orange - og så er jeg helt vild med striber.
Igen vil jeg hurtigt undskylde for det lidt half-ass'ede indlæg. Jeg lover at det bliver bedre fra i morgen igen. Selvfølgelig på betingelse af at jeg kan trække vejret igen. I morgen kommer min søster nemlig på besøg til en hyggedag, og jeg har en helt speciel idé til Jer!

- suk, av, piv, ynk, øv, etc.,
Mille.

4 kommentarer:

  1. Øv hvor træls. God bedring! Grinte forresten lidt over farvebeskrivelsen: "jeg elsker mixet af GUN, grøn..." Hihi. Det er en helt ny farve jeg slet ikke kendte til ;-)

    SvarSlet
  2. Ah, du kender ikke farven gun? Den fåes ellers i mange versioner - automat-gun, maskin-gun, vand-gun... Ja, jeg kunne blive ved :D
    - den vil jeg måske lige rette ;) Jeg nu engang mere vild med gul end jeg er med gun!

    - og mange tak for "god-bedringer'ne" - jeg var ret sølle i morges, men nu er jeg bedre igen - ish ;)

    SvarSlet
  3. Hehe, den er ikke helt kommet til Nordjylland endnu tror jeg :P
    Godt du har det lidt bedre :o)

    SvarSlet
  4. Det er da dér, problemet ligger så!
    Jeg kan sende dig en farveprøve? ;)

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.