fredag den 12. februar 2010

Serie 1 - Sugar and Spice

- and all things nice.
Her kommer et til indlæg om London-ting. Jeg undskylder mine par dage væk herfra, men jeg har ledt som en gal efter et billede af en fin kjole jeg har købt, som jeg ville have haft smidt på før det her indlæg, men det er pistens forsvundet væk i computerland. Jeg tager nogle nye, og i mellemtiden viser jeg Jer noget mere mad-og-drikke-relateret.
Som nogle af Jer måske kan huske, skrev jeg for et stykke tid siden om de helt fantastiske reklamer hos Pret a Manger. I det indlæg lovede jeg at når jeg igen kom forbi en Pret ville jeg finde flere af deres sjove billeder. Nu har jeg så været på én igen. Et par gange eller tusind, og jeg har udvalgt et helt specielt billede til Jer. Nemlig en appelsin-piranha! Yessir!
Hvad siger I så? Er det ikke bare det kæreste ever? Jeg er helt vild med at blomsten er blevet til fiskens øje - og så minder munden mig om en PacMan, og det kan man altså aldrig gå helt galt i byen med! Det her er, som man nok kan regne ud, appelsinsodavand - uden "nasties" (fryd, hvor er det fint skrevet!) - og ud over at være fin udenpå er den også fin indeni. Ingen tilsætningsstoffer eller andet stads, og så smager de super fint!
On a completely different note: En restaurant der efterhånden er blevet en tradition at komme på er Giraffe. Det er et salsa-agtig, soulfood, earthy-inspireret sted, der laver helt fantastisk mad fra mange forskellige kulturer. Især afrikansk og sydamerikansk. Denne gang fik jeg quesedilla med kylling, chili og bønner - uhm! So good!
Hvad de også har på Giraffe er humor. På en af væggene står der med store bogstaver "Every giraffe knows that smiling is contageous" hen over et billede af en storsmilende giraf. Eller,  jeg synes at den ser storsmilende ud - jeg ved ikke om "rigtige" giraffer overhovedet kan smile. Men dejlig, dét er den. Anywho...
Hvordan kan man undgå at blive glad af det? Jeg har fanget de her to pakker sukker derfra - for jeg synes at de var så fine, og så er jeg altså helt vild med giraffer - apparently...
So there you have it - små orange gør-glad-indslag i hverdagen. Nogen gange er det altså bare rigtig nemt at finde farver der bringer smilet frem. Og giraffer.

- giraf, giraf,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.