tirsdag den 3. august 2010

Altså, en Stemme Ville Være Rart...

Jeg skulle lige til at skrive dagens indlæg, og så faldt jeg over Danske Webchicks' award-nominerings-ting, og så ville jeg lige hurtigt sige, at jeg ville blive noget så frygteligt glad, hvis I ville smide en stemme på mig derinde. Man sender dem bare en mail med den kategori, man vil nominere i, og navnet på den blog man vil nominere.
Det er nemt, og hvis I kan lige min blog ville jeg virkelig virkelig virkelig sætte stor pris på en stemme. Bare tryk på det link, jeg har sat ind her foroven, og læs mere om det.
Dagens "rigtige´" indlæg kommer ligeså snart ovn-uret har sagt *DING*... (- uuuh, tease...)

- vote Pedro Mille (aka "I Like Ike Mille"),
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.